Even voorstellen: LeQa

19-01-2016 18:05
Ik wil me dan ook nog even voorstellen, als de najaarslichting van Quenouille, dus nu jongste Lichting en ben met mijn sweet 19 ook qua Leeftijd jongste Q. Ook als ik er soms niet zo uit zie ben ik bijna altijd heel blij. Daarom past deze foto ook heel goed bij mijn positiviteit, blauw en een WolQje, wat er toevallig ook mijn Bijnaam is omdat ik vaak met mijn hoofd ergens anders ben. Dan droom ik van leQQere mannen of van de toekomst. Maar eigenlijk is de toekomst best wel eng, het liefst zou ik 10 jaar willen studeren! Maar dat komt wel goed, 4 jaar duurt t in elke geval nog en het worden 4 grappige en spannend jaren als je zo’n leuk dispuut hebt.
 
 
Wat ook nog typisch is voor me is dat ik niet nee kan zeggen. Op de vraag of ik nog mee ga naar een feestje of naar ’t Gat hoor je me eigenlijk niet nee zeggen, en als ik nee zei moet je een keertje lief kijken en dan ben ik er toch weer bij. Als ik dan aan het feesten ben mag je niet bang zijn dat je niks van me hoort als ik thuis ben, want sinds mijn mobiel bij mijn eerste officiele Q-borrel stuk is gegaan laat ik hem thuis en als ik thuis ben gekomen ben ik toch te moe om er nog op te kijken. Maar tot nu toe is altijd alles goed gegaan omdat ik met de QampusQuenouillers gezellig samen naar huis kan fietsen.
 
Wat ik helemaal niet kan, is teksten over mezelf schrijven, dus ik stop er nu!
 
heel veel Qusjes!
WolQje