Papadag!!!

20-05-2018 15:32

Een paar weken geleden was de fantastische Quenouille papadag! Andrea en ik hadden de taak op ons genomen, mede omdat mijn vader heel graag een papadag wilde hebben. Toen ik 5 maanden bij Quenouille zat was er namelijk een mamadag en mijn vader vond het super jammer dat het geen papadag was.

De dag begon om 12:00 in de mooiste kroeg van Enschede: Asterion. We hebben geluncht met heerlijke broodjes, fruit en lekkere drankjes. Na de lunch hebben we Quenouillers aan de papa’s voorgesteld en de papa’s aan de Quenouillers voorgesteld door middel van een beroemd spelletje binnen Quenouille: Ranking the Q’s. Ik vertelde een stelling en de papa’s moesten vervolgens hun dochter op de juiste plek zetten. Het was leuk om de vaders zo hard na te zien denken :)

Om 15:00 was het tijd voor een Koldertocht. Dan komt er een actrice je de binnenstad laten zien. Stagiaire Harriëtte heeft het heel erg leuk gedaan en we hebben allemaal nieuwtjes geleerd over de stad de niemand van Q nog kende. En we hebben een hele leuke foto gemaakt:

Na de hilarische koldertocht hebben we geprobeerd om een kroegavond te simuleren in Asterion. Er werd gezellig om de Asterion tafels gehangen, 30 seconds en zelfs beerpong gespeeld. Helaas heeft Q wel van de papa’s verloren (oeps). Het feest was voorbij toen aanwezigen op het podium gingen zitten (haha nee hoor, grapje).

Gelukkig zaten we nog niet vol van de hapjes, want er stond nog een drie-gangendiner voor de boeg. Het was erg lekker en leuk om nu in een rustige sfeer met de mensen aan tafel te kunnen praten. Mijn vader vond het een gezellige dag en wil alle aanwezigen bedanken!

Qussies,

Eveline