Nieuwste Lichting!!!

16-03-2022 15:56

 

Heeey magische (licht)blauwe wezentjes van planeet aarde, 

 

Hier even een klein stuQje over mijn IQ!

 

Nadat iQ mijn eerste meeborrel had gehad flopte mijn gedachte al wel heel snel om van “neuh zo’n dispuut is niQs voor mij” naar “aaaa deze mensen maQen mij blij, een dispuut is fantastisch, Quenouille is fantastisch”. GespreQQen werden schaamteloos op tafel gegooid, en des te geQQer des te beter. Mijn enthousiasme reisde de pan uit dus iQ wilde door en gaaaaan, maar je Qomt er natuurlijk niet zomaar, eerst nog de IQ! En ja, iQ schrijf dit nu als echte Quenouiller, dus ooQ iQ ben de IQ doorgeQomen woohooo. En weliswaar helemaal in mijn uppie :D Dat was eng want strijden deed iQ nu niet samen maar alleen :( Maar daar heb iQ alleen maar nog meer van geleerd. Zo heb iQ gemerQt dat je in je eentje veel sterQer staat dan dat je denQt. En iQ moet wel mijn eigen roer in handen nemen want ja iQ ben de enige die de shit Qan fixen. Als het mij dan toch te veel werd had iQ geluQQig lieve Eline als vertrouwenspersoon en Eveline als Qnuffelancien aan mijn zijde! 

 

Maar iQ heb nog meer geleerd tijdens mijn IQ:

- Gewoon niet zo veeleisend en perfeQtionistisch zijn, goed is ook gewoon goed!

- ZelfverzeQerdheid is het halve werQ 

- Dat iQ voor mijn verjaardag Gerrit de slaQ sloffen moet vragen :D

 

Oohja en voordat iQ het vergeet, even een hint voor alle toeQomstige nieuwe lichtingen: Mijn lichtingsnaam begint met Pino en eindigt op Grigio! 

 

En verder iedereen die wilt weten wat iQ met mijn leven doe, welQe studie, welQe hobby’s en wat mijn favoriete eten is, bel mij maar een Qeertje op! Gezellie mozzarellie!!!

 

Het leven is mooi, en wordt door Quenouille alleen maar mooier!

 

Peace out!

 

Liefs PunQ (Ella)