Mamadag!

18-11-2019 16:26

7 september was onze mamadag, en wat een TOPdag was het! Aan alle mama's hebben we gevraagd hoe veel tieten ze ons zouden geven:

Dani: “Mamadag van Quenouille… een Qei goeie dag! Van de stoere meiden, voor de liefste mama’s! <3” 8/10 
Flo: “Ik vond het hartstikke leuk. Al die opdrachten dacht ik vooraf: wat een gedoe. Maar was super leuk en bracht het meest creatieve in mij naar boven. Bingo ook leuk. Door beide op simpele manier met vele van de leden en de moeders gesproken. Hele fijne open sfeer.” 8/10
Eline: “In één woord: geweldig!” Cupje dubbel D Anne-Fleur: “Leuk om Quenouille echt te leren kennen en op deze manier te zien. Een leuke en geslaagde dag!” 8/10
Lara: “De mamadag was superleuk, ik voelde me een trotse moeder van een geëngageerde jonge vrouw met dito vriendinnen. 10 tieten (als dat t hoogste is)” 10/10
Rosa: “Ik vond het een heel leuke dag en leuk om te zien dat er zulke leuke vrouwen in je club zijn. Op een schaal van een tot 10 een acht. En mag ook 8.5 zijn vondt het erg leuk dat we gewoon de opdrachten deden waardoor je veel samen doer.”
Fleur: “Een fijn en gezellig kijkje in een belangrijk deel van het sociale leven van mijn dochter!” - 9/10
Soraya: “Quenouille heeft het leuk gedaan maar de volgende keer mag het wel wat vlotter gaan.” - 7/10
Anke: ”Super leuk om alle Quenouillers, de kroeg en de mama's te leren kennen!” - 10/10
Eef: “het bingospel was heel leuk en origineel, het uitvoeren van de opdrachten was zeer grappig , alleen het maken van de presentaties duurde wat lang. Eten was ook top” - 9/10

Liefs,

Qnofje