Disputenactiviteit 2015!

09-01-2015 15:09

Eergisteravond was de Disputenactiviteit en volgens mij was het een zeer geslaagde avond. Als er mensen aan het eind van de avond beginnen over dat huisdier van de volgende morgen, weet je dat het goed zit. Even om iedereen een beeld te geven van de avond: Er werd gedronken, gelachen, gedanst en er renden meiden met blauwe dassen over de Oude Markt heen en weer…. Maar goed, dat is een verhaal voor een andere keer. Even terug naar de Disputenactiviteit.

De opkomst was goed en iedereen lustte wel een drankje. Gelukkig kwamen langzaam maar zeker de vragen op gang, want ik stond te trappelen om te vertellen wat zo’n dispuut nou inhoudt. Hopelijk is het een beetje gelukt om te laten zien hoe leuk is om in een dispuut te zitten! Voor degene die er niet bij waren of net dat ene biertje te veel op hadden, som ik hieronder even op wat ik de afgelopen anderhalf jaar allemaal met Quenouille heb meegemaakt:

Diepe gesprekken, activiteiten organiseren, (te) gekke borrels, leuQe weekendjes, hechte vriendschappen en heel veel eten zijn allemaal Quenouille! Al dit soort dingen mis je na 2 weken Qerstvakantie ook echt! Ik hoop dat we samen met de andere disputen een heel aantal eerstejaars aan het denken hebben gezet en dat we over een paar weken horen dat er ontzettend veel mooie meeborrels gepland staan.

En voor alle eerste jaars die dit stukje lezen:

Bedankt dat jullie zijn gekomen, wij vonden het een hele gave avond! Als jullie nog vragen hebben over het dispuut Quenouille of over een dispuut in het algemeen, we houden van vragen dus stel ze vooral!

Liefs! 

Eenline