2014 vloog voorbij!

06-01-2015 15:31

Een nieuw jaar, daar hoort een nieuwe site bij. En een nieuw blogstukje, bij deze! ;)

En daar horen ook goede voornemens bij…. Afvallen of gezonder eten is al mislukt, Aniek en ik hebben gisteren een heeeeerlijk verjaardagsfeestje gehad, met zo veel taart dat we daar de komende dagen nog wel zoet mee zijn!

Meer sporten dan? Meer sporten dan afgelopen jaar hoeft in ieder geval geen uitdaging te zijn voor mij. En ik hoorde dat er Q-sters zijn die fitnesskaarten aan gaan schaffen, dus wie weet!...:)

Het voornemen om dit jaar weer een gave cyQlus te organiseren is ook goed van de grond gekomen. Met het thema ‘Wie helpt wie? Goede doelen onder de loep’ worden er in februari en maart een drietal hele interessante avonden georganiseerd!

En als we verder op de Q-Qalender kijken,  zie ik al een paar leuke weeQendjes weg staan, te beginnen met het jubelweeQend richting Polen! En als we geluk hebben kunnen we in de zomer tijdens het zomerweeQend rekenen op een professionele surfles van Ska & Bea.

Wat 2015 verder te brengen heeft? Wat mij betreft wordt het minstens zo gaaf als 2014!

Qus, Bob