Qamp

08-11-2015 08:02
Het is inmiddels weer een hele tijd geleden dus des te meer rede om er nog eens op terug te kijken. Het Europees KAMPioenschap!
 
Vrijdag met z’n allen de bus in, één gezellige chaos met wat busbier, koekje en honger. Eindelijk daar aangekomen moest er natuurlijk snel een bed gedibsd worden en zorgen dat je te dicht bij alle snurkers slaapt.
 
Tijdens en na het eten was er wat stress vanaf mijn kant, ik had goed een plaatje in mijn hoofd van hoe het moest gaan maar helaas is het iets moeilijker om dat te communiceren met andere mensen. Schema was gemaakt wie waar kwam te staan en toen moest de laaste dingen nog even besproken worden. Tijdens de bespreking had Lea ook geweldig nieuws voor ons. Ze zei ‘JA’!
Daarna naar het bos voor de spooQtocht, Tweeline en Tineke gingen stoer het bos in zonder zaklamp maar strandde in het begin al omdat ze echt niks meer zagen. Vervolgens gingen we met z’n drieën verder, dit keer met zaklamp om de route uit te leggen met break lights. De getekende route bleek toch wel heel erg lang te zijn dus iedereen moest weer verplaatst worden waardoor het nog meer choas werd. Uiteindelijk begonnen de eerste groepjes te lopen na een spannend spooQverhaal van onze Qwebbel.
Na een spannende donkere avond onze aQtiviteit zat erop en we konden de rest het weekend chillen en rustig aan doen. De reacties over onze spooQtocht waren over het algemeen positief!
 
De zaterdag van het weekend bestond vooral uit op banken half slapen, kijken naar actief zijnde sjaars, eerst tijdens ochtendgymnastiek vervolgens tijdens de highlandgames waar ze moesten das swaffelen en natuurlijk de jeneverrace wat toch wel een terugkerend succes is.  
 
Tijdens de Cantus van KDDMOS moesten we naar voren omdat we bijna 18 werden en nu dus nog geen alcohol mochten. Degene die uiteindelijk het drankje moesten drinken waren Eveline, Nena en ik. Ik weet niet meer precies wat er in zat maar ik weet wel dat het heel ranzig was en ik vrijwel niks binnen hield.
Zondag de kampveiling waar we een sjaars cadeau hebben gekregen van Kadmos, Thamar waar we binnenkort mee gaan daten! En toen heel snel alles opruimen omdat de bus er al was en we heel snel weg moesten. Oftewel het was een super geslaagd Qamp met veel bier, veel chillen en vooral heel veel gezelligheid.
 
Liefs,
Qnoopje